Pakej Melancong ke Padang Bukittinggi

Posted by Sewa Kereta di Padang Indonesia on Minggu, 20 Januari 2019

Pakej Melancong ke Padang Bukittinggi



Selamat datang di Blog Pakej Melancong ke Padang Bukittinggi Indonesia. Banyak pilihan tempat-tempat menarik untuk dilawat nantinya. Bandar Padang Bukittinggi merupakan tempat Percutian di Indonesia yang sangat banyak dikunjungi oleh Pelancong yang datang dari berbagai macam negara. Package Padang Bukittinggi mempunyai keindahan alam dan keunikan budaya yang dapat Anda lihat dan pelajari.

Pakej Murah ke Padang Bukittinggi banyak pilihan menarik, tidak hanya tempat Lawatan saja, tempat shoping murah di Bukit tinggi juga banyak tempat pilihan. Untuk wisata kuliner di Bandar Padang Bukittinggi juga sangat terkenal lezat hingga seluruh dunia. Dapatkan pakej murah melancong dalam percutian ke Padang Bukittinggi dalam program persiaran di Sumatera Barat.

Pakej Melancong ke Padang Indonesia 

Kami menyediakan perkhidmatan yang berkaitan dengan Pelancongan dengan Lawatan ke Padang Indonesia. Pengurusan ini boleh diuruskan oleh syarikat kami yang berlokasi di Bandar Padang. Ada pelbagai Lawatan yang kami tawarkan kepadang pelancong yang hendak Melancong. Mulai dari Pakej Percutian 2D1N, 3D2N, 4D3N, 5D4N dan 6D5N dengan Pemandu profesional dan muslim.

Pakej Melancong ke Padang menggunakan Sewa Kereta Padang, Booking secara online dan automatic. Setiap tempahan mempunyai kod tempahan sendiri. Kaki tangan kami akan membantu anda untuk menetapkan Lawatan ke Padang.

Sewa Kereta Padang Indonesia mempunyai banyak pilihan sesuai dengan kapasitas, jenis kereta dan harga sewanya. Pusing-pusing disekitaran Bandar Padang dan Bukit tinggi akan terasa nyaman dan tentram ditemani Kereta Sewa dengan Pemandu setempat dan menguasai tempat-tempat menarik.

Booking Pakej Melancong ke Padang Bukittinggi

Anda berada jauh dari Bandar Padang Indonesia, dan hendak booking Pakej Murah Padang Bukittinggi ini, cukup call atau hantar WhatsApp ke nomor handphone yang tertera di halaman ini, dan dapatkan harga murah dengan pemandu muslim dan terpecaya.

Cs: Riki Aprius
Call : +62 822 83910000
WhatsApp : +62 822 83910000
E-mail : mail.rikiaprius@gmail.com

Ayo, Tunggu Apalagi, Segera Reservasi Pakej Melancong ke Padang Bukittinggi Indonesia..

Blog, Updated at: 05.18

0 komentar:

Posting Komentar

HUBUNGI KAMI SEWA KERETA PADANG

HUBUNGI KAMI :
JL. Dr. M. Hatta,
Bariang Indah No.21
Padang 25151

Phone : 0812 660 4488
WhatsApp : (+62) 812 660 4488
E-mail : mail.rikiaprius@gmail.com



PEMBAYARAN VIA TRANSFER



BANK BCA Cabang Padang
Nomor Rekening: 032-1772-551
Atas Nama: Riki Aprius



BANK MANDIRI Cabang Padang
Nomor Rekening: 111-000-670-618-4
Atas Nama: Riki Aprius